• Bli bedriftskunde
  • Ring 915 04800
  • Chatbot
  • Hjelp og veiledning

Hvordan kan vi hjelpe deg?

  • Privat
  • Bedrift

Dette lurer mange på

Hjelpesider

Konto

ERP og integrasjon

Nyttige snarveier

Står du fast i nettbanken?

Her finner du enkle steg for steg-guider og videoer på de mest vanlige spørsmålene, innen f.eks:

  • Pålogging
  • Betaling og dokumentasjon
  • Bruker, fullmakt og rettigheter
Fiks det enkelt selv

Kontakt oss

Ring bedriftssenteret

Telefon +47 915 04800

Åpningstid 08.00 - 20.00

Chat med oss

Chatboten vår Aino svarer på spørsmål hele døgnet.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte videre med en rådgiver i bedriftssenterets åpningstider.

Varsel om kritikkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB Eiendom#huninvestererDNB NyheterDNB Tech Blog

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

FacebookYouTube
Vilkår for brukPersonvernInformasjonskapslerPrislisteSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.noJobb hos oss

© DNB