Meny

Hjelp og kundeservice

Kundeservice privatKundeservice bedrift

Vær obs på disse svindelmetodene

» Les mer om svindelmetodene

Politiet ved næringslivskontakt for Oslo politidistrikt har i samarbeid med DNB og Telenor utarbeidet en brosjyre med enkle råd for å unngå at de eldre skal bli svindlet.

» Last ned brosjyren

Strengere krav ved kortbetalinger

Fra 01.01.2021 økte sikkerheten ved kortbetalinger på nett. Dette medfører at du som kunde oftere vil oppleve krav til sterk kundeautentisering når du bruker kortet ditt ved netthandel.  

» Les mer om hvordan de nye kravene påvirker deg

Avvikling av Post i Butikk

Vi har avviklet tjenesten Post i Butikk. 
DNB har inngått en ny avtale om innskudd og uttak av kontanter i dagligvarebutikker. Dette gjelder alle MENY- og KIWI-butikker, nesten alle SPAR-butikkene og enkelte Joker-butikker. 
 
Du trenger bare bankkort og pinkode. 

Koronaviruset, forsikringsdekninger og kontakt med banken

Generelle forholdsregler: 
  • Unngå nærkontakt med personer som er forkjølet eller har andre influensalignende symptomer 
  • Hyppig håndvask eller bruk av håndsprit
  • Spis kun gjennomstekt eller kokt mat på reise 
» Les mer om Koronavirus og forsikringsdekninger 

DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen. Derfor er det dessverre ikke mulig å benytte seg av drop-in på våre kontorer i tiden fremover. 

Vi er fortsatt tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan du enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt på 915 04800. 

Utbetalinger vedrørende DNB Norge-saken

Her kan du få mer informasjon vedrørende erstatning i DNB Norge-saken.

» Les mer
Snarveier
Kontorer og åpningstiderPriserBestille/erstatte kortOpprette BankID på mobilSperre kortMobilsikkerhet