Hjelp og kundeservice
Avvikling av Post i Butikk
Vi har avviklet tjenesten Post i Butikk.
DNB har inngått en ny avtale om innskudd og uttak av kontanter i dagligvarebutikker. Dette gjelder alle MENY- og KIWI-butikker, nesten alle SPAR-butikkene og enkelte Joker-butikker.
Du trenger bare bankkort og pinkode.
Informasjon om Koronaviruset og reise til utsatte områder
Generelle forholdsregler:
- Unngå nærkontakt med personer som er forkjølet eller har andre influensalignende symptomer
- Hyppig håndvask eller bruk av håndsprit
- Spis kun gjennomstekt eller kokt mat på reise
Viktig informasjon om Koronavirus og kontakt med banken
DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen. Derfor er det dessverre ikke mulig å benytte seg av drop-in på våre kontorer i tiden fremover.
Vi er fortsatt tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan du enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt på 915 04800.
Vi er fortsatt tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan du enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt på 915 04800.
Utbetalinger vedrørende DNB Norge-saken
Oppgradering av BankID på mobil for Telenor
Telenor og operatører i Telenors nett oppgraderer sikkerheten, og enkelte kunder må derfor aktivere BankID på mobil på nytt i løpet av det kommende året. Kundene det gjelder får SMS med mer informasjon om aktiviteten.
» Les mer om oppgraderingen
» Les mer om oppgraderingen
Snarveier