Nyttig informasjon om DNB og Sbanken-konseptet
DNB og Sbanken er nå én bank, men fortsatt to merkevarer. Det betyr at du som kunde velger om du vil ha et kundeprogram i DNB eller i Sbanken-konseptet.
Som kunde med et DNB-program vil du få tilgang til:
- et bredt utvalg av tjenester
- skreddersydde løsninger og personlig rådgivning
- digitale løsninger som hjelper deg med å nå dine økonomiske mål
Kundeservice
Som kunde med et DNB-program kontakter du våre kunderådgivere som normalt for å få økonomiske råd, tilpasset akkurat deg, enten det skulle være gjennom telefon, chat eller å booke møte med oss på et av våre kontorer.
Kunder i Sbanken-konseptet får hjelp av de samme folkene som før, og kan kontakte kundeservice på samme måte som tidligere.
Nyttig å vite
Ditt personvern – som kunde med et DNB-program
For deg som får samlet dine produkter i et DNB-program vil du nå oppleve å finne all informasjon om personvern og personvernrettigheter på ett sted. Det er også noen ting vi ønsker at du fokuserer litt ekstra på, siden DNB og Sbanken gjør ting på ulike måter.
Relevant informasjon om personvern og dine rettigheter samles i personvernerklæringen og vil fra 27. mars 2024 gjelde kunder i alle våre programmer.
Her kan du lese mer om viktige forhold for deg som får samlet produktene dine og hvordan du kan ta kontakt dersom du har spørsmål.