Meny

Hjelp og kundeservice

Kundeservice privatKundeservice bedrift

Vi oppgraderer mobilbanken!

Når skjer det? Oppdateringen vil skje automatisk fra mandag 14. januar og rulles ut til alle som har appen gradvis gjennom uken. Dersom du ikke har aktivert automatisk oppdatering må du selv aktivere oppdateringen i App Store eller Google Play. 

Hva betyr det for deg? Vi har fokusert på å gjøre de tingene du bruker mest raskere og enklere. Du kan blant annet "dra" penger mellom kontoer, og med smart saldo vet du alltid hvor mye penger du har etter de faste utgiftene er trukket fra. 

Vi skal fortsette å utvikle flere tjenester som vil gjøre appen til den beste for deg!

Hvordan sperre og bestille kort?

Har du vært så uheldig at du har mistet eller blitt frastjålet kortet ditt, er det viktig at du sperrer det umiddelbart. Kort kan sperres og erstattes i nett- og mobilbanken eller ved å kontakte oss på chat eller tlf. (+47) 915 04800.

Snarveier
Kontorer og åpningstiderPriserBestille/erstatte kortOpprette BankID på mobilSperre kortMobilsikkerhet