Meny

Hjelp og kundeservice

Kundeservice privatKundeservice bedrift

Informasjon om Koronaviruset og reise til utsatte områder

I februar 2020 gikk vi ut med informasjon om at DNB avslutter avtalen om enkle banktjenester i Post i Butikk og Postkontor. Denne avtalen er nå forlenget ut august 2020. Alle banktjenester unntatt valutatjenester og giro innbetaling blir videreført i denne perioden. 
DNB har inngått en ny avtale om innskudd og uttak av kontanter i dagligvarebutikker. Dette gjelder alle butikkene i Meny og Kiwi, nesten alle Spar og noen av Joker-butikkene. Du trenger bare bankkort og pin. 

» Les mer om denne tjenesten her

Informasjon om Koronaviruset og reise til utsatte områder

Generelle forholdsregler: 
  • Unngå nærkontakt med personer som er forkjølet eller har andre influensalignende symptomer 
  • Hyppig håndvask eller bruk av håndsprit
  • Spis kun gjennomstekt eller kokt mat på reise 

Viktig informasjon om Koronavirus og kontakt med banken

DNB følger Folkehelseinstituttet (FHI) og Helsedirektoratets retningslinjer for å bidra til å begrense virusspredningen. Derfor er det dessverre ikke mulig å benytte seg av drop-in på våre kontorer i tiden fremover.

Vi er fortsatt tilgjengelige for fysiske og elektroniske møter, og dette kan du enkelt booke i nettbanken eller ved å ta kontakt på 915 04800.

Utbetalinger vedrørende DNB Norge-saken

Her kan du få mer informasjon vedrørende erstatning i DNB Norge-saken.

» Les mer

Oppgradering av BankID på mobil for Telenor

Telenor og operatører i Telenors nett oppgraderer sikkerheten, og enkelte kunder må derfor aktivere BankID på mobil på nytt i løpet av det kommende året. Kundene det gjelder får SMS med mer informasjon om aktiviteten.

» Les mer om oppgraderingen
Snarveier
Kontorer og åpningstiderPriserBestille/erstatte kortOpprette BankID på mobilSperre kortMobilsikkerhet