• Chatbot
  • Hjelp og veiledning
  • Finn ditt DNB-kontor
  • Avtal møte

Hjelp til kort

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål og andre nyttige tips om kort og pin-kode.

Mange lurer på

Slik gjør du det

Spørsmål og svar

Les mer om kort

Bankkort uten legitimasjon

Kort, valuta, netthandel og uttak

Mastercard

Spørsmål og svar

EuroBonus

Spørsmål og svar

Kontakt oss

Kundeservice privat

Ring oss på 915 04800

Åpningstider

Avtal møte med oss

Du kan booke tid for rådgivning på lån og forsikring på våre bankkontor.

Avtal møte med oss

Spør vår chatbot

Chatboten vår Aino svarer på spørsmål hele døgnet.

Åpner du en chat fra nettbanken og Aino ikke vet svaret, får du mulighet til å chatte med en rådgiver i kundesenterets åpningstider.

Sende klage eller reklamasjon?

Vi hjelper deg gjerne om du tar kontakt med oss.

Les mer

Varsel om kritikkverdige forhold

Med kritikkverdige forhold menes forhold som er i strid med rettsregler (lover, forskrifter osv.), DNBs skriftlige etiske retningslinjer (Code of Conduct) eller etiske normer som det er bred tilslutning til i samfunnet.

Les mer

For deg som er døv eller hørselshemmet

Vi er tilgjengelig gjennom digitale tjenester som chat og kontaktskjema i innlogget nettbank, i tillegg til SMS-tjenester.

Dersom dette er tjenester som ikke kan benyttes, kan vi kontaktes på telefon gjennom Teksttelefon 149 (Telenor) Bildetolketjeneste (Nav), og via møtebestillingsskjemaet ovenfor.

Footer navigasjon

Hovedkontor

Dronning Eufemias gate 30

0191 Oslo

Postadresse

DNB

Postboks 1600 Sentrum

0021 Oslo

Org. nr.

DNB Bank ASA

984 851 006

DNB Nettsteder

DNB EiendomHun InvestererDNB Nyheter

Internasjonalt

DNB LuxembourgDNB SverigeDNB Danmark

Sosiale medier

FacebookYouTube
Vilkår for brukPersonvernPrislisteSammenlign våre priser med andre selskaper på Finansportalen.no

© DNB